The title of your home page HotDroid دانلود Alarmy (Sleep If U Can) – Pro 9.5 – آلارم عالی اندروید
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 195
نویسنده : مهدی عابدیان

پس از معرفی نرم افزارهای مختلف ساعت زنگدار (آلارم) برای آندروید، نوبت به معرفی اپلیکیشن محبوب و عالی Alarmy (Sleep If U Can) – Pro از استودیوی Delight Room Co رسید که توانسته است رتبه ۱ بهترین برنامه ی آلارم در ۷۰ کشور مختلف جهان از جمله  آلمان، فرانسه، و کره جنوبی را از آن خود نماید. این نرم افزار با دارا بودن یک ویژگی جالب بدون شک شما را به خودش مجذوب خواهد نمود، بدین صورت که عکس مودنظر خود را به برنامه می دهید سپس زنگ مورد نظر خود را تنظیم می کنید و برای قطع شدن حتما باید به مکان عکس تعیین شده بروید و عکس بگیرید تا آلارم قطع شود! این روش، روشی نوآرانه برای افرادی است که به این آسانی ها دل از رخت خواب نمی کنند و باید حتما زور پشت سر آن ها باشد!! اگر به دنبال یک آلارم عالی و کاربردی برای دستگاه اندرویدی خود هستید به هیچ وجه برنامه الارم فوق را از دست ندهید.

برخی از ویژگی های اپلیکیشن Alarmy (Sleep If U Can) – Pro اندروید:

* امکان ایجاد زنگ دلخواه به صورت نامحدود

* قطع شدن زنگ با مراجعه به کان عکس ثبت شده

* بیدار شدن با پخش موسیقی دلخواه خودتان

* دارا بودن تم های رنگی زیبا برای انتخاب

* محیط کاربری و UI فوق العاده زیبا و عالی

اپلیکیشن Alarmy (Sleep If U Can) – Pro 8 هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۵ از ۵.۰ است که ما در هاتدیروید جدیدترین نسخه ی پولی آن را به صورت رایگان در اختیار شما قرار میدهیم و میتوانید ان را با یک کلیک دریافت نمایید.

تغییرات نسخه ی v9.5:

* رفع باگ ها و مشکلات برنامه



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اندروید , آلارم , ابزارها , کاربردی , ,
:: برچسب‌ها: آلارم , ابزارها , کاربردی , نرم افزار اندروید , دانلود Alarmy (Sleep If U Can) – Pro 9/5 – آلارم عالی اندروید ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: